فرخی های رئالی پرسپولیسی
اخبار رئال مادید و پرسپولیس
اخبار پرسپوليسي
رونالدو
رونالدو
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 7
بازديد ديروز : 1
بازديد هفته : 7
بازديد ماه : 57
بازديد کل : 31087
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

خدایی وبلاگ چطوره؟؟؟

<
لينک هاي دوستان

Denizli 3 دنیزلی به ایران برنمی‌گردد / خداحافظی رسمی افندی با پرسپولیس مصطفی دنیزلی، سرمربی پرسپولیس رسما از این تیم جدا شد. دنیزلی که از چند وقت قبل به ترکیه برگشته بود و احتمال بازگشتش به ایران وجود داشت، دقایقی قبل در تماس با سردار رویانیان به او گفت که نمی‌تواند به ایران برگردد. رویانیان صبح امروز در برنامه ورزش و مردم گفت: «من با او صحبت کردم. گفت می‌خواهم همان دنیزلی باشم که از من انتظار دارید. ولی چون پدر همسرم و خود همسرم بیمار هستند و از طرفی خودم هم مشغله‌های زیادی دارم، اجازه بدهید فکر کنم که اگر توانستم همان دنیزلی همیشگی باشم به پرسپولیس برگردم.» حالا دنیزلی در تماس با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به ایران برنمی‌گردد و پرسپولیسی‌ها هم با خیال راحت‌تری مذاکره با گزینه‌های دیگر را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.


جمعه 2 تير 1391برچسب:,
[ 23:48 ] [ سیدحسین علوی ]

Ali Parvin 3 پروین : با متسو اتمام حجت کردیمعلی پروین در گفت‌وگویی، عنوان کرد: پس از اتفاقاتی که برای مصطفی دنیزلی افتاد سردار رویانیان بارها سعی کرد به این مربی کمک کند تا مشکلات خانوادگی‌اش حل شود اما متاسفانه هرچه ایستادیم او نیامد و باید دوباره کار را شروع می‌کردیم.

وی افزود: رویانیان مذاکرات خوبی با چند مربی داشت که گزینه خوبش متسو است. انشاءالله ظرف دو روز آینده این مربی قراردادش را امضا و شروع به کار می‌کند و اگر مشکلی پیش نیاید متسو سرمربی ما خواهد بود.

پروین با اشاره به دیدار با متسو عنوان کرد: حرف‌هایمان را زدیم و با این مربی اتمام حجت کردیم. همه باید کمک کنیم تا با تیمی که سردار بسته هواداران را شاد کنیم. باید زودتر برای انتخاب مربی اقدام می‌کردیم که این اتفاق با تلاش‌های رویانیان رخ داد. دست دنیزلی هم درد نکند، زحمات زیادی کشید و انشاءالله بتوانیم با متسو به خواسته‌هایمان برسیم.

 


سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,
[ 16:13 ] [ سیدحسین علوی ]

1391/3/30

:: ورودی های حتمی ::

اسم پست تیم قبلی
شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن
حسین ماهینی مدافع ذوب آهن
محسن بنگر مدافع سپاهان
جلال حسینی مدافع سپاهان
محمدرضا خانزاده مدافع راه آهن
مهرداد پولادی مدافع مس. ک
ا.اسماعیل زاده هافبک ---
ع.جهانبخش هافبک داماش
محمد قاضی مهاجم ذوب آهن
کریم انصاری فرد مهاجم سایپا

* مهرداد پولادی جزو بازیکنان قرضی پرسپولیس بوده و بعد از توافقات نهایی به عنوان بازیکن ورودی پرسپولیس 91-92 محسوب می شود.

:: ورودی های احتمالی ::

اسم پست تیم قبلی
رضا حقیقی هافبک فجر
 مهرزاد معدنچی هافبک الاهلی
خلعتبری مهاجم الوصل

:: تمدید قراردادها ::

اسم پست مدت
مهدی مهدوی کیا مدافع 1 سال
حمید علی عسگر مدافع 2 سال
رضا نورمحمدی مدافع 2 سال
جواد کاظمیان هافبک 2 سال
علی کریمی هافبک 1 سال
محمد نوری هافبک 1 سال
# فشنگچی هافبک 1 سال
ایمون زاید مهاجم 1 سال
غلامرضا رضایی مهاجم 2 سال
هادی نوروزی مهاجم 2 سال

# احتمالی

:: خروجی های حتمی ::

اسم پست تیم جدید
آسمیر آودوکیچ دروازه بان لوکا بوراک
محمد نصرتی مدافع تراکتور
ابراهیم شکوری مدافع سایپا
ممدوتال مدافع ---
مجتبی شیری مدافع برق
مازیار زارع هافبک ملوان

:: خروجی های احتمالی ::

اسم پست تیم جدید
معمار زاده دروازه بان فولاد
حسین هوشیار دروازه بان ---
شیث رضایی مدافع ---
علیرضا محمد مدافع ---
حسین بادامکی هافبک فولاد
وحید هاشمیان مهاجم ---

سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,
[ 16:12 ] [ سیدحسین علوی ]

Nagl O Entegalat PersePolis 1 كريم انصاري‌فرد با پرسپوليس به توافق رسيدکریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش سایپا که یکی از چهره‌های مهم و پرسروصدای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر است با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.

تا یکی، دو هفته پیش بحث حضور انصاری‌فرد در استقلال به شکل جدی مطرح بود ولی این بازیکن در روزهای اخیر مذاکرات  جدی با باشگاه پرسپولیس انجام داد و در نهایت پیشنهاد باشگاه را قبول کرد. انصاری‌فرد در مورد مسائل کلی از جمله مبلغ قرارداد و نحوه ترانسفر شدن با پرسپولیس به توافق رسیده ولی نکته جالب این است که امروز(جمعه) مسوولان ۲ باشگاه سایپا و استقلال دوباره با انصاری‌فرد تماس گرفتند تا با این بازیکن مذاکره کنند.
 
مهاجم شماره ۱۰ تیم ملی ما تصمیم نهایی خود را گرفته و شب گذشته به مسوولان پرسپولیس اعلام کرد که با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به سایت گل خبر داد که حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس صددرصد قطعی است و این بازیکن با این باشگاه به توافق رسیده است. حالا باید منتظر امضا قرارداد داخلی و رسمی انصاری‌فرد با پرسپولیس باشیم.


جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
[ 19:14 ] [ سیدحسین علوی ]

Persepolis 5 خلعتبری به پرسپولیس نزدیک‌تر شد مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب محمد‌رضا خلعتبری مهاجم تیم ملی و الوصل امارات هستند. از همین رو در دو روز گذشته مذاکراتی با این بازیکن داشته‌اند.خلعتبری اعلام کرده به دلیل برخی مشکلات شخصی دوست دارد فوتبال خود را در ایران ادامه دهد. به زودی تکلیف خلعتبری با پرسپولیس روشن می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 


جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
[ 19:13 ] [ سیدحسین علوی ]

Ali Karimi 4 باشگاه پرسپولیس : علی کریمی فرزند پرسپولیس استحمید رضا غریب گفت: علی کریمی فرزند پرسپولیس و پرسپولیس خانه او است. سردار رویانیان علاقه بسیاری به او دارد و جدایی او از پرسپولیس قابل تصور نیست.

وی ادامه داد: سردار رویانیان همواره او را جزو سرمایه‌های بزرگ این باشگاه می‌داند. متاسفانه طی روزهای اخیر نقل قول‌هایی از جانب این بازیکن ارزشمند مطرح شده است که بنابر اعلام خود وی صحت ندارد. از رسانه‌ها که همواره به باشگاه پرسپولیس کمک کرده‌اند، می‌خواهیم که با هوشیاری تمام به نقل و قول‌هایی که در جهت تخریب پرسپولیس منعکس می‌شود، توجه نکنند و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس پس از شرایط دشواری که در فصل گذشته پشت سر گذاشت، در شرایط حساسی قرار دارد. هواداران امید بسیاری به فصل آینده بسته‌اند. مدیرعامل باشگاه مصمم به ساختن یک تیم قدرتمند، منضبط و هدفمند است و در این راه تمام تلاش خود را بکار بسته تا دل هواداران پرسپولیس در فصل آینده با بازی های زیبا شاد شود.



چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
[ 19:19 ] [ سیدحسین علوی ]
محمد رویانیان مصطفی دنیزلی

علی کریمی مهدی مهدوی کیا ایمون زاید محسن بنگر
سید جلال حسینی محمد نوری غلامرضا رضایی حمیدرضا علی عسگری
امیر حسین فشنگچی رضا نور محمدی هادی نوروزی مهرداد پولادی
محمد قاضی محمد رضا خانزاده افشین اسماعیل زاده شهاب گردان
جواد کاظمیان حسین ماهینی

سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
[ 17:11 ] [ سیدحسین علوی ]

http://www.perspolisfc.net/forum/attachment.php?attachmentid=4016&d=1339498530


سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
[ 16:2 ] [ سیدحسین علوی ]

Ali Karimi 5 اختصاصی // جلسه 2 ساعته كريمي و قائم‌مقام پرسپولیس ؛ جادوگر می ماندعلی پروین : لقب جادوگر برازنده ی علی کریمی است.علی دایی : علی کریمی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است.ناصر حجازی : نزدیک ترین شخص از نظر اخلاقی به من "علی کریمی" است.مجتبی جباری : الگوی من علی کریمی است و آرزویم همبازی شدن با اوست.فرهاد مجیدی : علی کریمی بهترین بازیکن دهه اخیر فوتبال ایران است.امیر قلعه نوعی : علی کریمی دیگر در فوتبال ایران تکرار نمی شود.حنیف عمران زاده : از بزرگترین افتخاراتم بازی کنار علی کریمی در تیم ملی بود.آندو تیموریان : علی کریمی یکی از بهترین فوتبالیست ها است ، او الگوی من است.حسین فرزامی(عضو هیئت مدیره استقلال) : امثال کریمی طلا هستند ولی کرار مس است.بلاژویچ : علی کریمی اگر ایرانی نبود الان توی بارسلون یا رئال بازی میکرد.ماگات : علی کریمی اگر اروپایی بود رئال و .... پول خریدنش را نداشت.برنامه90 : علی کریمی تکنیکی ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایرن است.سایت فیفا : علی کریمی محبوب ترین بازیکن جهان است.


سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
[ 15:57 ] [ سیدحسین علوی ]

Nagl O Entegalat PersePolis 1 حسینی و ماهینی رسما پرسپولیسی شدندمسئولان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با محسن بنگر، ماهینی و سیدجلال حسینی به توافق رسیدند.

از همین‌رو از ساعت ۱۱:۳۰ امروز قرار بود که این بازیکنان برای ثبت قرارداد خود به هیئت فوتبال استان تهران بروند که پس از ۸ ساعت معطلی خبرنگاران در مقابل هیئت فوتبال استان تهران این بازیکنان برای عقد قرارداد به هیئت فوتبال تهران رفتند، اما در اقدامی عجیب و سؤال‌برانگیز از گرفتن تصویر، عکس و مصاحبه از این بازیکنان خودداری شد.

 

 


جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,
[ 1:48 ] [ سیدحسین علوی ]
صفحات
نويسنده
درباره من


سلام به همه علاقه مندان رئال و پرسپولیس به وبلاگ من خوش اومدی ولی اینم بگم که بدون نظر بری بیرون کبودت میکنم، حالا به این شدت که نه ولی حتما باید نظر بدی با تشکر
لالیگای اسپانیا