فرخی های رئالی پرسپولیسی
اخبار رئال مادید و پرسپولیس
اخبار پرسپوليسي
رونالدو
رونالدو
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 28
بازديد ديروز : 1
بازديد هفته : 28
بازديد ماه : 78
بازديد کل : 31108
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

خدایی وبلاگ چطوره؟؟؟

<
لينک هاي دوستان


چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,
[ 18:6 ] [ سیدحسین علوی ]

http://www.perspolisfc.net/forum/attachment.php?attachmentid=5093&d=1341123911


یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,
[ 10:38 ] [ سیدحسین علوی ]

Ali Parvin 2 پروین سخنگوی فنی شد / کالدرون ۹۹ درصد سرمربی پرسپولیس استعلی پروین از سوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به عنوان سخنگوی فنی این باشگاه انتخاب شد.

بدین ترتیب از این به بعد فقط علی پروین در مورد مسایل فنی پرسپولیس صحبت می‌کند.

همچنین علی پروین در مورد انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: گابریل کالدرون به ما تخفیف ویژه داده و به احتمال ۹۹ درصد او را سرمربی پرسپولیس بدانید. نمی‌گذارم تا صبح طول بکشد و هر چه زودتر سرمربی را انتخاب می‌کنیم.

وی در مورد کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا اگر افراد دیگری هم شایسته حضور در این کمیته باشند انتخاب می‌شوند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید...


یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,
[ 10:4 ] [ سیدحسین علوی ]

Persepolis 5 کارنامه کاری کالدرون، جدی ترین گزینه سرمربی گری پرسپولیسگابریل کالدرون ۵۲ ساله متولد هفتم فوریه ۱۹۶۰ در آرژانتین است. دوران بازیگری او از سال ۱۹۷۶ آغاز شد، ایندیپندنته و راسینگ کلوب آرژانتین و رئال بتیس اسپانیا معتبرترین باشگاه هایی بودند که کالدرون در آن ها بازی کرد و دوران بازیگری اش سال ۱۹۹۴ در تیم لوزان سوئیس به پایان رسید. او ۲۳ بازی ملی برای آرژانتین انجام داده و یک گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

کالدرون مربیگری را از سال ۱۹۹۷ با تیم کائن آغاز کرد و سال ۲۰۰۳ هم در سوئیس مربی تیم لوزان بود. اما دوران کاری او در خاورمیانه از سال ۲۰۰۴ آغاز شد که به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان برگزیده شد.

 

او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۵ سرمربی عربستان و از ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ سرمربی تیم ملی عمان بود. پس از این ۴ سال، سرمربی آرژانتین ی کار خود را به عنوان مربی باشگاهی در عربستان و امارات دنبال کرد.

کالدرون با حضور در الاتحاد از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ یک مقام قهرمانی در لیگ برتر عربستان (۲۰۰۹) برای این باشگاه کسب کرد. او فصل ۱۱-۲۰۱۰ را هم در الهلال سپری کرد که با قهرمانی در لیگ عربستان و جام پادشاهی این کشور بهترین دوران مربیگری خود در آسیا را سپری کرد. او به همراه الهلال در سال ۲۰۱۱ بدون حتی یک شکست به قهرمانی عربستان رسید.

سرمربی آرژانتین ی بعد از جدایی از الهلال به تیم بنی یاس امارات پیوست و با این تیم به قهرمانی جام حذفی و عنوان سومی در لیگ امارات دست یافت. بنی یاس آخرین تیمی است که کالدرون در آن مربیگری کرده است.


یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,
[ 10:1 ] [ سیدحسین علوی ]

انگار بمب های سردار تمومی ندارن!!

سردار به دنبال جذب لایقترین سرمربی برای هدایت پرسپولیس!

جرارد هولیر، سرمربی سابق لیورپول انگلستان و لیون فرانسه، به عنوان چهارمین گزینه وارد میدان رقابت با متسو،گابریل کالدرون و مانوئل خوزه بر سر ستاره های سرخ شد

 


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:53 ] [ سیدحسین علوی ]


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:30 ] [ سیدحسین علوی ]


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:26 ] [ سیدحسین علوی ]


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:23 ] [ سیدحسین علوی ]

محمد رویانیان پس از اینکه روز جمعه با دنیزلی برای عدم همکاری در فصل آینده به توافق رسید بامداد امروز برای امضای تفاهم نامه فسخ قرارداد این مربی عازم ترکیه شد.گفته می‌شود ممکن است در این سفر مذاکراتی برای جذب مربی آینده هم از طرف رویانیان صورت بگیرد. مدیرعامل پرسپولیس امشب به تهران باز می‌گردد.

همچنین قرار است مانوئل خوزه پرتغالی فردا برای مذاکره رسمی با پرسپولیس وارد تهران شود. باشگاه پرسپولیس پیش از این با کالدورن و متسو مذاکره کرده بود.


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:20 ] [ سیدحسین علوی ]

Mohammad Ruyaniyan 2 اعلام سرمربی تا روز یکشنبهمدیرعامل باشگاه پرسپولیس از برونومتسو فرانسوی، کالدرون و خوزه مانوئل پرتغالی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اسم برد.

محمد رویانیان در گفت و گو با خبر ساعت ۱۸:۴۵ اعلام کرد: برونو متسو فرانسوی، خوزه مانوئل پرتغالی و گابریل کالدرون آرژانتینی سه گزینه سرمربیگری پرسپولیس هستند.

وی ادامه داد: این سه مربی از شانس برابری برخوردارند و تکلیف سرمربی پرسپولیس تا روز یکشنبه مشخص می‌شود.


جمعه 2 تير 1391برچسب:,
[ 23:51 ] [ سیدحسین علوی ]
صفحات
نويسنده
درباره من


سلام به همه علاقه مندان رئال و پرسپولیس به وبلاگ من خوش اومدی ولی اینم بگم که بدون نظر بری بیرون کبودت میکنم، حالا به این شدت که نه ولی حتما باید نظر بدی با تشکر
لالیگای اسپانیا