فرخی های رئالی پرسپولیسی
اخبار رئال مادید و پرسپولیس
اخبار پرسپوليسي
رونالدو
رونالدو
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 26
بازديد ديروز : 1
بازديد هفته : 26
بازديد ماه : 76
بازديد کل : 31106
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

خدایی وبلاگ چطوره؟؟؟

<
لينک هاي دوستان

 

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other3_naghizadeh4.jpgخبرگزاری پرسپولیس :  هافبک تیم پرسپولیس گفت: بازی بدون تماشاگر هیچ صفایی ندارد ولی خدا را شکر که به پیروزی رسیدیم و حالا برای بازی های بعد بسیار امیدواریم.


میثم نقی زاده  گفت: بعضی ها عنوان می کردند که عدم حضور تماشاگران به سود پرسپولیس شده است اما من می گویم بازی بدون تماشاگر هیچ لطف و صفایی ندارد.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و ای کاش با حضور تماشاگران بود، چون در این مدت خیلی سختی کشیدند و حق آنها بود که حداقل در این پیروزی حاضر باشند. امیدواریم در بازی های بعدی با کسب سه امتیاز، دل هواداران را شاد کنیم، چون جایگاه فعلی پرسپولیس اصلا در شأن این باشگاه نیست.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 1:5 ] [ سیدحسین علوی ]

 

b_0_0_0_00_images_tumb_90_modir_shirini.jpgخبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه تختی به شدت نسبت به تبعیض های موجود اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از سایت باشگاه پرسپولیس، از آنجا که مسئولان ورزشگاه آزادی با برگزاری دو دیدار متوالی در این ورزشگاه مخالفت می ورزند و با عنایت به اینکه دوشنبه هفته جاری دیدار تیم های استقلال و صبای قم در زمین این ورزشگاه برگزار می شود، سازمان لیگ اعلام کرد بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا در روز سه شنبه در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از این موضوع گفت: متاسفانه مسئولان ورزشگاه آزادی و سازمان لیگ ظاهرا فقط می توانند به باشگاه پرسپولیس زور بگویند.

وی افزود: پیش از این در زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد و به رغم مشکلات پروازی تهران به شهرستان ها بالاجبار ما را راهی اهواز کردند تا به هر قیمت ممکن بازی پرسپولیس و فولاد برگزار شود و بدون توجه به بعد مسافت عنوان کردند، پرسپولیسی ها با اتوبوس به اهواز بروند. در این بازی نیز بدون توجه به شرایط ورزشگاه تختی، بازی ما با سایپا را به این ورزشگاه انتقال دادند. این در حالی است که دیدار دو تیم راه آهن و استقلال در هفته هشتم و با شرایط مشابه بنابه اصرار این دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

شیرینی در ادامه تصریح کرد: ظاهرا در آن مقطع هیچ گونه نگرانی درباره آسیب دیدن چمن ورزشگاه آزادی وجود نداشت. آیا چمن ورزشگاه آزادی فقط با بازی کردن پرسپولیس آسیب می بینید یا اینکه بعضی ها به رنگ قرمز حساسیت دارند. چرا بازی عقب افتاده استقلال و پیکان را برگزار نمی کنند؟ آیا به خاطر اینکه برخی تیم ها در شرایط خوبی هستند آن را برگزار نمی کنند؟

سرپرست پرسپولیس با اشاره به تبعیض آشکار مسئولان سازمان لیگ یادآور شد: هواداران پرسپولیس با این بی عدالتی ها کاملا آشنا هستند و این مسائل برای ما تازگی ندارد. ما چاره ای جز تمکین و برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نداریم ولی محض اطلاع آقایان تاکید می کنم باشگاه پرسپولیس هیچ گونه مسئولیتی از نظر امنیت و سلامت تماشاگران دو تیم را در ورزشگاه تختی و با توجه به شرایط خاص آن بر عهده نخواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: آیا مسئولان فراموش کرده اند که قرار بود بازی پرسپولیس - گهر درود را در ورزشگاه تختی برگزار کنند اما به واسطه اطلاع از میزان احتمالی حضور تماشاگران آن را به ورزشگاه آزادی انتقال دادند و دیدند بیش از دو برابر ظرفیت ورزشگاه تختی برای آن بازی هوادار به استادیوم آزادی آمد. اگر آن بازی در ورزشگاه تختی برگزار می شد چه اتفاقی می افتاد؟ ما هنوز جابجایی ناگهانی تاریخ دربی جام حذفی فصل گذشته را فراموش نکرده ایم و این اتفاقات نیز از یاد نخواهد رفت.

سرپرست پرسپولیس در ادامه گفت: ما چمن ورزشگاه درفشی فر را برای برگزاری تمرینات تیم های آسیایی در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشتیم تا جایی که حتی مسئول زمین چمن درفشی فر بخاطر آسیب دیدن زمین، استعفا داد اما چون این موضوع یک مسئله ملی بود ما با فدراسیون فوتبال همکاری کردیم ولی حالا می خواهند در یک تبعیض آشکار نسبت به دیگر تیم ها بازی پرسپولیس و سایپا را در ورزشگاه تختی برگزار کنند. ما بار دیگر اعلام می کنیم که از تصمیم سازمان لیگ تمکین می کنیم اما نسبت به تامین امنیت هیچ مسئولیتی را بر عهده نخواهیم گرفت.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 1:1 ] [ سیدحسین علوی ]

 

 

b_0_0_0_00_images_tumb_90_bazikon_kazemian2.jpg

مهاجم پرسپولیس گفت: درست است کمی تحقیر شدیم اما مدعی قهرمانی هستیم.

جواد کاظمیان پس از تمرین امروز پرسپولیس گفت: در ابتدای فصل دچار مشکلات ناخواسته‌ای شدیم و امتیازاتی را از دست دادیم. به همین دلیل فشار روی تیم بزرگ پرسپولیس زیاد بود.

وی افزود:‌ درست است که با حضور در رده شانزدهم جدول تحقیر شدیم اما مدعی قهرمانی هستیم و با قدرت این حرف را می‌زنم.

کاظمیان عنوان کرد: روزهای سخت ما تمام شده و حالا می‌توانیم با خیالی آسوده به روزهای خوب آینده فکر کنیم. درست است خیلی از تیم‌ها در حال حاضر در بالای جدول هستند اما باید دید آنها شخصیت قهرمانی دارند یا خیر. امیدوارم موفقیت‌های ما ادامه دار باشد چون تازه اول راه هستیم.


یک شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:52 ] [ سیدحسین علوی ]


مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو در حالی برای بازیهای لالیگا به برنابئو می آید که حرفهایش در بازی با گرانادا کاملا فراموش شده است . مهاجم پرتغالی پس از آن بازی گفت که ناراحت است و پس از آن نزدیک به یک ماه برای بازیهای لالیگا به برنابئو نیامد . فقط مقابل سیتی و میوناریوس در برنابئو حاضر شد که در هیچ کدام از این دو بازی ، هواداران متعصب و سنتی به استادیوم نیامده بودند .
کریستیانو با گلش مقابل سیتی با برنابئو آشتی کرد . در آن بازی پس از گلش خوشحالی کرد تا اتفاقات بازی با گرانادا را فراموش کند . او در بازی بعدش برابر رایو هم گلزنی کرد و حالا می خواهد سومین گل پیاپی خود برای رئال در بازیهای رسمی را به دپورتیوو لاکرونیا بزند .


شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:48 ] [ سیدحسین علوی ]

کارگران باشگاه بارسلونا برای روزهای 16 مهر و 2 آذر اعلام اعتصاب کردند . یعنی بازیهای بارسا با رئال و سلتیک . آنها خواستار دستمزد بیشتری هستند .
کارمندان رسمی که در میان آنها نگهبانان ، مسئولان پارکینگ و مسئولان لباس هستند بدین ترتیب در این روزها به اعتصاب می روند .


شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:47 ] [ سیدحسین علوی ]

مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد قرار دادن ژابی ، مودریچ و اوزیل با هم در ترکیب ، یک پاسخ کنایه وار داد .
مورینیو گفت :" اگر دوست دارید ، تعارف نکنید ، هشت تای دیگر را هم بگویید . ترکیب را به من بدهید و خیالتان را راحت کنید . مرکز زمین را که تعیین کردید ، اگر می خواهید خط دفاع و حمله را هم بگویید . می خواهید ترکیب را به من بدهید و بقیه اش راحت باشد . در کنفرانس مطبوعاتی بعدی برای بازی با آژاکس ، ترکیب را به من تحویل بدهید . "


شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:32 ] [ سیدحسین علوی ]

مورینیو در مصاحبه با وبسایت پرتغالی مایس فوتبول گفت :" دیگر جای اشتباه نداریم . تمام حدی که می توانستیم ، امتیاز از دست دادیم . تا جایی که می توانستیم کادو دادیم . "
وی افزود :" باید دپورتیوو را شکست دهیم تا به روند پیروزیهایمان در وایکاس و مقابل منچستر سیتی ادامه دهیم .


شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:32 ] [ سیدحسین علوی ]

مرجع خبري رئال مادريد : پس از آن که اعلام شد که جایزه شاهزاده آستوریاس به زوج کاسیاس - ژاوی رسیده است ، توئیتر مملو از پیغام های تبریک برای هر دویشان شد . سخنگوی جایزه شاهزاده آستوریاس گفت :" رفاقت مستحکم باعث شده که آنها پلی میان دو باشگاه متفاوت باشند و جوانمردی را گسترش دهند . " که به نظر می رسد که این یکی از فاکتورهای انتخابشان باشد چرا که آنها سمبل باشگاه های رئال و بارسلونا هستند.

http://www.axgig.com/images/23906212790604501607.png

اما ناگهان در توئیتر یک جنجال پدید آمد . علتش تفاوت تبریک ها به دو بازیکن در سایت های رئال و بارسا بود . در حالی که سایت رئال خبر را با عکسی از ژاوی و کاسیاس در اردوی تیم ملی اسپانیا منتشر کرده بود ، سایت باشگاه کاتالانی عکسی از ژاوی را با پیراهنش در بازی مقابل رئال مادرید گذاشته بود ، آن هم در حالی که داشت دروازه کاسیاس را می گشود . حرکتی که نشان از تفاوت شخصیتی میان دو باشگاه باشد .


پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
[ 14:10 ] [ سیدحسین علوی ]

 

آیا میدانستید:

تا به حال ۶ تایی نشدیم

تا به حال دسته ۳ نرفتیم

بیشترین تعداد قهرمانی را در کل ادوار برگزاری لیگ فوتبال ایران داریم!!

بیشترین تعداد لژیونر را در اروپا داشته ایم!!

آقای گل جهان پرسپولیسی است!!

بشترین تعداد عنوان بهترین بازیکن آسیا برای پرسپولیسی هاست!!

پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس است!!

در ایران فقط پرسپولیسی ها افتخار حضور در جام باشگاه های اروپا و گلزنی در آن را داشته اند!!


پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
[ 13:51 ] [ سیدحسین علوی ]

امروز ۱۶ شهریور سال ۹1 است و ۳9 سال از دربی معروف پرسپولیس و تاج سابق در سال ۱۳۵۲ گذشته است؛ دیداری که طی آن پرسپولیس با نتیجه ۶-۰ موفق شد حریف را شکست بدهد.
همایون بهزادی ۳ بار، مرحوم ایرج سلیمانی ۲ بار و حسین کلانی یک بار گلهای پرسپولیس را در آن بازی معروف به ثمر رساندند. جالب است بدانید در روز ۱۶ شهریور اتفاقات دیگری هم در فوتبال ما رخ داده است که در زیر به آنها اشاره می شود..

۱-در روز ۱۶ شهریور سال ۱۳۳۸، ناصر محمدخانی ستاره رویایی فوتبال دهه ۶۰ کشورمان به دنیا آمده است.

۲-در روز ۱۶ شهریور سال ۱۳۵۳، تیم ملی فوتبال ایران در بازی های آسیایی تهران با نتیجه ۶-صفر بحرین را برد.
۳-در روز ۱۶ شهریور سال ۱۳۶۳، تیم پرسپولیس در جریان مسابقات فوتبال باشگاه های تهران برابر تیم شاهین تهران برنده شد. در این دیدار تاریخی علی پروین سه گل برای پرسپولیس به ثمر رساند.

4-در روز ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۸۰، تیم ملی ایران در بغداد و در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ برابر تیم ملی عراق ۲-۱ برنده شد. علی دایی و علی کریمی، گلهای تیم ملی را در این بازی به ثمر رساندند.


پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
[ 13:49 ] [ سیدحسین علوی ]
صفحات
نويسنده
درباره من


سلام به همه علاقه مندان رئال و پرسپولیس به وبلاگ من خوش اومدی ولی اینم بگم که بدون نظر بری بیرون کبودت میکنم، حالا به این شدت که نه ولی حتما باید نظر بدی با تشکر
لالیگای اسپانیا