فرخی های رئالی پرسپولیسی
اخبار رئال مادید و پرسپولیس
اخبار پرسپوليسي
رونالدو
رونالدو
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 16
بازديد ديروز : 1
بازديد هفته : 16
بازديد ماه : 66
بازديد کل : 31096
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

خدایی وبلاگ چطوره؟؟؟

<
لينک هاي دوستان

نکته جالب توجه اینکه رئال و پرسپولیس، هر دو با کسب فقط 10 امتیاز، ضعیف ترین دوران خود را سپری میکنند اما وضعیت رئال نسبت به پرسپولیسی که از 10 بازی 10 امتیاز کسب کرده، مطلوب تر است. رئال با قولی که مورینیو داده قرار است در پایان هفته دهم،22 کسب کرده باشد.

علاقه مندان میتوانند ساعت 00:05 بازی رئال-دپورتیوو لاکرونیا را از شبکه 3 سیما تماشا کنند.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:37 ] [ سیدحسین علوی ]

گل اول رئال به دپور روی پنالتی مانوئل پابلو روی دی ماریا به ثمر رسید . به گفته کارشناس داوری مارکا با وجود اعتراض بازیکن دپور به خاطر این که خطایش پشت محوطه جریمه بوده ، تصاویر نشان می دهد که آیزا گامز تصمیم درستی گرفته است .
دقایقی قبلش بازیکنان دپور به پنالتی واران روی آبل آگیلار اعتراض داشتند که تصاویر نشان می داد که حرفشان درست نبوده چرا که قبل از این صحنه آفساید گرفته شده بود .
http://estaticos02.marca.com/imagenes/2012/09/30/futbol/equipos/real_madrid/1349029366_extras_noticia_foton_7_1.jpg
http://www.img4up.com/up2/66040039982018386745.jpg


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:26 ] [ سیدحسین علوی ]

رابطه مورینیو و راموس تا حد زیادی عادی شده است . از بازی دو هفته پیش در پیزخوان ، فاصله حرفه ای و شخصی این دو افزایش یافته است . مربی پرتغالی با این که می گوید علت نیمکت نشینی ارموس مقابل سیتی " فنی " بوده و نه " تنبیه " اما علنا می گوید :" سرجیو سرحال نبود ." این در حالیست که نظرسنجی ها پس از شکست به سویا می گویند که راموس از معدود بازیکنان بازی بوده که عملکرد بدی در پیزخوان نداشت .
مورینیو تصمیم گرفت که بازی بعد از پیزخوان ، راموس را مقابل انگلیسی ها نیمکت نشین کند . به واران گفت که فیکس شود و ته وز ، ژکو و سیلوا را مهار کند . همه می دانستند که او به خاطر حرفهایش پس از بازی با سویا تنبیه شده است . این در حالیست که بازیکنان از راموس حمایت کردند و او را در حد کاپیتان اصلی تیم دانستند .
راموس فقط هدفش دفاع از تیم بود اما دید که حاصلش نیمکت نشینی است . پس از پنج روز ، راموس در ترکیب اصلی وایکاس قرار گرفت تا مورینیو بگوید که این تصمیم انضباطی نبوده است . پس از این برد ، راموس گفت که این یک مشکل خانوادگی بوده که خیلی زود حل شده است .
راموس از محبوب ترین بازیکنان میان هواداران در کنار کریتسیانو و کاکاست و با وجود مشکلات با مورینیو بعید است که بخواهد از تیم برود . باید دید که مربی پرتغالی چه تصمیمی می گیرد .


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:25 ] [ سیدحسین علوی ]


 

کاکا اولین دقایق رسمی فصلش را در برنابئو داشت . بازیکن برزیلی که در جام برنابئو پس از مدتها بازی کرد و هت تریک کرد ، در نیمه دوم جای اوزیل را گرفت تا اولین دقایقش را در این فصل داشته باشد .
کاکا به خصوص در حرکات تدافعی خیلی پر تحرک بود و با قرار گرفتنش به جای اوزیل بین دو نیمه ، یک هشدار مهم را برای بازیکن برزیلی فرستاد . حالا مسعود می داند که علاوه بر مودریچ ، یک رقیب دیگر را هم دارد .
کاکا یک موقعیت گلزنی هم داشت که آرانزوبیا به خوبی آن را مهار کرد .


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:20 ] [ سیدحسین علوی ]

کانون هواداران پرسپولیس : مسوولان کمپ استقلال در واکنش به نبودن عکس ناصر حجازی در کمپی که به نام آن مرحوم است تمامی عکسهای مربیان و دیگر بازیکنان استقلال را هم جمع کردند! حضور امیر قلعه نویی بر سر مزار ناصر حجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی واکنش سایت مرحوم حجازی را در پی داشت. نکته جالب این که مسوولان باشگاه استقلال عکس تمامی مربیان و بازیکنان این تیم را در کمپ زنده یاد حجازی نصب کرده بودند ولی با وجود نام این کمپ خبری از عکس مرحوم حجازی نبود. این اتفاق زمانی بزرگ تر نشان داده می شد که خبرنگاران سراغ عکس حجازی را از مسوولان کمپ استقلال می گرفتند. در این بین وقتی انتقادات بیشتر شد مسوولان استقلال به جای نصب عکس حجازی این بار عکس تمامی مربیان و بازیکنان را جمع کرده و دیگر آنها را در کمپ نصب نمی کنند.

یکی از اعضای کمپ استقلال که نمی خواست نامی از او برده شود گفت: متاسفانه با نصب عکس مرحوم حجازی که دیگر در بین ما هم نیست مخالفت کردند و حالا مجبور شدند عکس خودشان را هم جمع کنند.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 20:46 ] [ سیدحسین علوی ]

Persepolis 3 حضور هواداران در تمرینات پرسپولیس آزاد شد / دستگیری 2 هوادارپس از تمرین امروز و جلسه مانوئل ژوزه با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بعد از بازی با سایپا هواداران این تیم می‌توانند با در دست داشتن کارت مخصوص هواداری تمرینات پرسپولیس را هر روز از نزدیک تماشا کنند.

همچنین در جریان تمرین امروز ۲ هوادار که رفتارهای مشکوکی داشتند با کمک نیروی انتظامی دستگیر شدند. این ۲ نفر به بازیکنان و حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس بی احترامی و سپس با موبایل‌های خود فیلمبرداری می‌کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای حل مشکلات به وجود آمده بین علی کریمی با کادرفنی پرسپولیس و عدم تمایل کریمی برای عذرخواهی بازگشت وی به ترکیب سرخ پوشان منتفی شده است.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 20:44 ] [ سیدحسین علوی ]

Khoze 2 شکایت انجمن منتقدان ورزشی مصر از مانوئل ژوزهمانوئل ژوزه در نشست خبری پس از برتری پرسپولیس برابر آلومینیوم، روزنامه نگاران مصری را خشن توصیف کرد. به دنبال این موضوع انجمن منتقدان ورزشی مصر در انتقاد به حرف‌های سرمربی پرسپولیس تصمیم به شکایت از او گرفت.

این انجمن تصمیم دارد نشست فوق‌العاده برای جواب دادن به اظهارات ژوزه، برگزار کند و به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس پاسخ دهد. آنها همچنین قصد دارند از سرمربی پرسپولیس شکایت کنند.این مربی پرتغالی سال‌ها در فوتبال مصر مربیگری کرده است.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 20:43 ] [ سیدحسین علوی ]

Khoze 1 ژوزه : هرچه می‌توانید کریمی را بلندتر تشویق کنیدیکی از سوژه‌های تمرین امروز پرسپولیس درخواست هواداران مبنی بر بازگشت علی کریمی بود. تعداد هواداران پس از تمرین امروز به حدود ۳۰ نفر رسیده بود. این هواداران در هنگام خروج بازیکنان، نفراتی همانند پولادی و حسینی را به شدت تشویق کردند و نسبت به سایر بازیکنان بی‌تفاوت بودند.

هنگامی که ژوزه قصد ترک ورزشگاه درفشی فر را داشت هواداران با فریادهای بلند فریاد می‌زدند «ژوزه یادت باشه، کریمی باید باشه» در این لحظه سرمربی پرسپولیس از هواداران خواست کریمی را بلندتر تشویق کنند. این موضوع باعث ناراحتی هواداران شد که چند نفر با فریادهای بلند به ژوزه اعتراض کردند.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 16:50 ] [ سیدحسین علوی ]

Tamrin 3 تلاش برای آشتی‌کنان جواب نداد / کریمی رفت، رویانیان آمدتمرین پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

* تمرینات ویژه ژوزه با مدافعان برای مهار مهاجمان سایپا در تمرین امروز برگزار شد.

*حدود ۲۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*علی کریمی همانند روز گذشته در ورزشگاه درفشی فر حضور داشت و به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. وی پس از گذشت ۴۵ دقیقه از تمرین پرسپولیس و پس از اینکه به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. برخی بازیکنان و اطرافیان تیم سعی داشتند با نزدیک کردن ژوزه و کریمی، مراسم آشتی‌کنان برگزار کنند اما باز هم به در بسته خوردند.

*علی کریمی در هنگام خروج از ورزشگاه با هواداران عکس یادگاری انداخت و از آنها خواست مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر تجمع نکنند و باعث از بین رفتن تمرکز سایر بازیکنان شوند.

*حمید علی‌عسگر و غلامرضا رضایی با اعلام کادر پزشکی بازی روز سه شنبه مقابل سایپا را از دست دادند. تکلیف فشنگچی در اختیار کادر فنی است.

*رقابت کادر پزشکی پرسپولیس و عادل فردوسی‌پور برای گرفتن جواب آزمایش‌ها نیز در نوع خود جالب است. کادر پزشکی پرسپولیس سعی دارد زودتر از برنامه نود جواب آزمایش‌ها را بگیرد.

* ۱۰ دقیقه پس از اینکه کریمی ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی جلسه‌ای برگزار کرد.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 16:49 ] [ سیدحسین علوی ]

b_0_0_0_00_images_pouya_pouya3_Daily_16farvardin_3.jpg

b_0_0_0_00_images_pouya_pouya3_Daily_16farvardin_7.jpg

b_0_0_0_00_images_pouya_pouya3_Daily_16farvardin_4.jpg


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 1:6 ] [ سیدحسین علوی ]
صفحات
نويسنده
درباره من


سلام به همه علاقه مندان رئال و پرسپولیس به وبلاگ من خوش اومدی ولی اینم بگم که بدون نظر بری بیرون کبودت میکنم، حالا به این شدت که نه ولی حتما باید نظر بدی با تشکر
لالیگای اسپانیا